مبل شویی مرزداران 02144337011

بهترین مبل شویی در مرزداران

قالیشویی جام دارای بهترین مبل شویی در مرزداران و خشکشویی مبل تضمینی با بهترین استادکارهای مبل شویی می باشد. جهت تماس با مبل شویی جام در مرزداران و شهرک آزمایش با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید. مبل شوی در مرزدران و در نزدیکی مرزداران با سال ها تجربه در خدمات مبل شویی و قالیشویی می باشد. برای ارائه خدمات در منزل با یکی از شماره های ما تماس بگیرید. تا در کمترین  زمان ممکن بهترین خدمات را توسط متخصص های آموزش دیده انجام شود. مبل شویی جام در نزدیکی شما شعبه فعال برای شستشوی مبل دارد.

مبل شویی در مرزداران قالیشویی در مرزداران خدمات رفوکاری در مرزداران از خدمات دیگر ما نیز می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. برای شستشوی مبل و خشکشویی خوشخواب در مرزداران از خدمات تخصصی جام استفاده نمایید. سرویس برای شستشوی انواع مبل رایگان می باشد.

معتبرترین مبل شویی در مرزداران

تقاضا برای مبلشویی در منزل به دلیل اینکه آسیب کمتر، کیفیت بالا و سرعت در انجام کار شستشو، بسیار فراوان شده است. این کار در تمام فصول سال امکان پذیر است. مبل شویی با توجه به جنس آن، روش مناسب، آسیب کمتر و بازدهی عالی باید توسط افراد ماهر و با تجربه همچنین دستگاه‌ها‌ جدید انجام گیرد.شرکت جام با وجود افراد مجرب و کاربلد خود یکی از مبلشویی ارزان در مرزداران هستند.

بهترین مبل شویی در تهران باید دارای مزایای زیر باشند

  1. از دستگاه‌ها و شوینده‌های با کیفیت استفاده کنند.
  2. دارای شماره ثابت و پاسخگویی سریع و دقیق باشند.
  3. نمایش فاکتور شفاف به مشتری
  4. میزان هزینه باید طبق نرخ اتحادیه قالیشویی

مبلشویی در مرزداران با افراد حرفه‌ای و بهترین دستگاه‌ها، مواد درجه یک  و سشتن  مبلمان در زمان کوتاه توسط شرکت جام صورت می‌گیرد.

02144337011

02122069377

 

مراحل شستن مبل در مرزداران

شستشوی مبلمان با پارچه‌های خاص و یا چرم دقت بیشتری را می‌طلبد و ممکن است بعضی لکه‌ها مانند لکه جوهر از روی آن پاک نشود.

اگر مبل پارچه ظریف گران‌قیمتی داشته باشد لازم است از مواد شوینده خاصی استفاده شود که در این صورت صرف هزینه زیادی را می طلبد.

ابتدا مبلمان را با دستگاه مخصوص جارو می شود تا تمام گردوغبار از روی مبل و درزها از بین برود. اگر تشک‌ها قابلیت جداشدن از بدنه مبل را داشته باشند آنها را برداشته می شود و بدنه را هم جارو می‌کند.

سپس با استفاده از دستگاه مبل‌شویی و مواد شوینده مناسب شروع به شستن می‌کنند. دستگاه، مواد شوینده را به همه جای سطح مبل می‌رساند و آن را تمیز می‌کند.

در مرحله بعد باید کف موجود روی پارچه مبل به کمک دستگاه مکش جذب شود.

این دستگاه تمام آلودگی‌ها را از عمق پارچه بدون آسیب زدن به آن مکش می‌کند. شست‌وشوی مبل در محل در حدود یک ساعت زمان لازم دارد. پس از آن مدت زیادی طول نمی‌کشد تا مبل‌ها خشک شوند.

در مواد شوینده مبلمان آب کمی به کار رفته در نتیجه میزان نم روی پارچه کم است و آسیبی به مبلمان نمی‌رساند.

از طرف دیگر دستگاه مکش بیشتر نم موجود پس از شست‌وشو را جذب می‌کند. اما بهتر است برای اطمینان خاطر چند ساعت صبر کنید و از مبل‌ها استفاده نکنید.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top