مبل شویی در باهنر 02144337011

شستشوی فرشهای لاکی و قدیمی با تشخیص کارشناس مجرب فرش ، اعلاء شویی که دراین مرحله از شستشو از بهترین شامپوهای ضد الکتریسیته ، ضد قارچ و باکتری که حاوی مواد ضد عفونی کننده مخصوص فرش هستند استفاده میشود این نوع شستشو مخصوص فرشهایی است که خیلی چرک و کثیف هستند و همچنین تراکم بالایی دارند که باشستشوی خالی به تنهایی پاک نمیشوند .سفید شویی که با بالاترین کیفیت جهت دوام زیبایی و براقی فرشهای روشن انجام میشود . ابریشم شویی  فرشهای اعلاء و نفیس ، تمام ابریشم ، گل ابریشم و تابلو  فرش . انجام خدمات رنگبرداری که برای بر طرف کردن تداخل رنگ آسیب دیده با تشخیص کارشناس با درصد مشخص و لکه برداری برای برداشتن لکه های روی فرش تا جایی که به فرش آسیبی وارد نشود .

مبل شویی خوب در باهنر

مبل شویی در باهنر یکی از شعبات مبل شویی جام در تهران می باشد.

هر مبل شویی و یا هر شرکتی در هر زمانی که شروع به کار می کند برای ادامه کار خود در تهران قاعده و اصولی دارند که از آن بهره می گیرند و در چهار چوب آن خدمات خود را به مشتری ارائه می کنند که این در اصل بسیار حائز اهمیت است که شرکتی که شما با آنها کار می کنید برای خودش قانون و اصولی را دارد که رعایت می کند، به طور کلی مبل شویی در همه شرکت ها توسط همین دو تا دستگاه دریل فرچه ای و دستگاه وکیوم دو موتوره انجام می گیرد، و تمام سطوح و پشت و بغل مبل ها با این دستگاه ها شسته می شوند و خیلی هم تمیز می شوند، که این نوع شست و شو کلی برای ماندگاری مبلمان نیز بهتر است چون کثیفی مبل ها را داخل خود می کشد و پارچه مبل چرک مرده نمی شود.

02144337011

02122069377

مراحل شستشوی مبل با دستگاه در باهنر

  • با اعزام متخصص به محل متخصص مبل را بررسی می کند نوع و جنس پارچه را مشخص می کند.
  • متخصص با دستگاه مبل شویی یا جارو برقی مبل را کامل جارو می کند ، تا گرد و غبار بر روی آن نماند.
  • متخصص مبل شستشوی مبل را با دستگاه دریلی فرچه ای شروع می کند و کامل شستشو می دهد.
  • بعد از شستشو مبل بررسی می شود و اگر لکه ای باشد با لکه بر نانو پاکر تمیز می کنند.
  • در مرحله آخر آب و کف روی مبل را کامل با دستگاه مکنده پرقدرت خشک می کنند.

شستشوی خوشخواب در محل باهنر

مبل شویی جام برای شستشوی خوشخواب در محل با دستگاه دارای کادری متخصص و آموزش دیده می باشد. دیگر مثل قدیم ها نیاز نیست که تشک تخت خود را برای شستشو به کارگاه های مبل شویی و قالیشویی بفرستید. یا خوشخواب خود را برای شستشو به حیاط خانه یا پشت بام ببرید چون با به روز شدن دستگاه های مبل شویی این امکان را فراهم کرده که می توان تشک تخت را بر روی تخت شستشو داد.

متخصص های ما بدون ریزش آب و کثیف کاری خوشخواب را شستشو می دهند. و بعد از شستشوی کامل خوشخواب مقداری نم دارد و برای خشک شدن کامل نیازی به هوای آزاد یا بیرون بردن از منزل را ندارد. خوشخواب را صاف بر روی تخت قرار ندهید و به گونه ای باشد. که یک گوشه آن روی پایه قرار بگیرد که هوا از زیر آن رد شود و بعد از سه الی چهار ساعت کامل خشک می شود و قابل استفاده می باشد. اگر خوشخواب کامل خشک نشده به آن دست نزنید که بعدا لکه دار می شود و لکه ها و جای دست باقی می ماند و این کار باعث می شود لکه ها تا شستشوی بعدی بماند.

02144337011

02122069377

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top